Sunday, May 16, 2010

Stiu....si Regret

Stiu...ca majoritatea oamenilor sunt tristi atunci cand e innorat si, Regret ca foarte putini se bucura atunci cand rasare soarele,
Stiu...ca suntem cu totii constienti de fapul ca cel mai important e sa fim sanatosi si, Regret ca nu ne bucuram indeajuns atunci cand ne insanatosim,
Stiu...ca am tanjit ani de zile dupa un anumit lucru si Regret ca nu m-am bucurat nici macar o zi intrega dupa ce l-am primit,
Stiu...ca toate in viata se intampla cu un scop si Regret ca nici macar acum, dupa ce mi s-a demonstrat de atatea ori, nu am incredere,
Stiu...ca exista Dumnezeu si Regret ca am momente in care ma indoiesc de asta
Stiu...ca unii oameni sunt muuult mai nefericiti decat mine si Regret ca-i invidiez pe cei care par sau sunt fericiti

Stiu...ca nu pot obliga pe nimeni sa ma iubeasca si Regret ca nu-i apreciez indeajuns pe cei care o fac de buna voie,
Stiu...ca important e sa te bucuri de ceea ce iti apartine si Regret ca mereu imi zboara gandu la ceea ce au altii,
Stiu...ca timpul trece foarte repede si Regret ca am timp de REGRETE

1 comment: