Sunday, November 22, 2009

In 4 ani de zile te poti obisnui si dezobisnui cu un infinit de lucruri...Eu m-am obisnuit sa-mi schimb "casa" d cel putin 2 ori p an, sa imi fac nevoile in bai de toata jena, sa-mi fac dush alaturi de fete pe care nu le cunosc, sa imi gatesc, sa imi schimb colegele de camera. M-am obisnuit cu ideea ca sunt antipatica multor oameni si m-am obisnuit sa nu imi pese, m-am obisnuit sa-mi fac relatii de cate o luna de zile, sa fac sport, sa fumez, sa beau, sa fiu "abandonata" in cele mai grele momente de catre oameni de la care nu ma asteptam. M-am obisnuit cu ideea ca nu sunt cu nimic deosebita, ca exista multi oameni mai interesanti decat mine, ca sunt unele lucruri pe care pur si simplu nu le pot avea, si m-am obisnuit sa nu mai tinjesc dupa ele. M-am obisnuit cu lucruri, idei, oameni, locuri si chiar si cu ideea ca sufar de o boala cum se zice...incurabila...Cred ca m-am obisnuit cu toate...cu un singur gand nu ma pot obisnui,si anume acela ca PUR SI SIMPLU NU MA IUBESTE!E mai simplu si mai evident decat multe alte lucruri evidente din viata mea si eu tot nu ma pot obisnui cu asta.Sa speram ca e doar o chestiune de timp...

1 comment:

  1. PUR SI SIMPLU NU MA IUBESTE

    Esti chiar puternica daca poti spune asta, eu nu reusesc sa inteleg asta si ma face sa ma lupt pentru a fi iubit. Iar daca nu reusesc incep sa fiu melancolic, si foarte tragic !

    ReplyDelete